آپ فوریییییییی

هر چی بخوای داریم بیاااااااااا!!!

همه چی ی ی ی ییی ییییییز

آپ فوریییییییی

سخلاممم

برو کنار الان اصلا اعصاب ندارم د برو کنار بهت میگم د

من نمیفهمم آخه یعنی چی؟؟؟

من یه آپ کرده بودم همین چند روزه پیش

یه چند نفری هم براش نظریده بودن

ولی الان آپ نیست شده

معلوم نی کدوم جهنم دره ای گذاشته رفته

اه به خدا دیگه اعصابم نمیکشه چقد دیگه باید این

لووووکس مسخره رو تحمل کنم آخه

اه اه اه اه اه اه لاکس بلاگ خنگووووووول

نمیدونم شایدم نت من مشکل داره

نمیدونم به خدا دیگه دارم دیوونه میشم

اصنشم من مامانم و می خوام

 



نظرات شما عزیزان:

farrokh
ساعت1:17---5 دی 1390
سلام آبجی ببخش دیر شد سر زدنم
یه مدت رفتم تو فاز تنهایی دیدم به درد نمیخوره
به یادتم http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(27).gif


اررررووورررااا
ساعت16:27---21 آذر 1390
خودم میدونم لازم نیست که بگی خیلی دلت برام تنگ شده بود
میدونی خیلی بهم ریختم ولی بدجوری خراب این نوشتهات شدم .
باعث شدی حالم خوب بشه
اجی جون میبوسمت


مهسا
ساعت15:33---20 آذر 1390
راستی یادم رفت بگم که آپم
بوووس


مهسا
ساعت15:31---20 آذر 1390
سلامم آبجی کوچولو
خوبی؟؟به به همه اینجا معتادن نه؟؟
این جمله فیلسوفانه خیلی قشنگ بود
مثل همیشه عالی
موفق باشی عزیزم


دهکده غمها
ساعت9:55---20 آذر 1390


arash
ساعت21:42---19 آذر 1390
پاسخ:هههههههههههههااااااااااااااااااااااااااااانننننننننننننننن؟؟؟؟!!!!!چی شد؟چی گفت؟؟

محمد
ساعت20:10---19 آذر 1390
فکر کنم منم به اینترنت معتادم چون وقتی میرم توالت احساس می کنم دارم یه چیزی رو delete می کنم...
پاسخ:هاهاها...دمت گرمممممممم


محمد
ساعت20:04---19 آذر 1390
هااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:هااااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟آها.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 21 آذر 1390برچسب:, ] [ 17:57 ] [ girl ] [ ]